Polikistik over vardı bende hatta doktor hamile kalma olasılığın 4-5 ayda bir kere demişti ama tedavisiz ilaçsız hamile kaldım. Bazı doktorlar ilaç ve tadavi uygulayıp sonuç alamazlar ise tüp bebeğe yönlendiriyor diye biliyorum. Polikistik olup sağlıklı gebelik yaşayan çok kişi var