Fulya1993 Mmmerve123 bugün ilk kez bebeği hissettim çok mutluyum. Güm güm vuruyor dışarıdan bile belli oldu göbeğim dalga dalga. Sirti dönüktü dün çok acsyip karnim sertleşti bugün de tekmeler geliyor yüzünü döndü sonunda minik kız 🥰
Mmmerve123 Fulya1993 ben söylemiştim bende yeni yeni hissediyorum diye kuuzm bende çok taktım o yüzden takma kafana çok şükür hissetmişsin gittikçe daha çok hissediyorsun o kadar güzelki rabbime bin şükür 😻😻🤲🏻
Fulya1993 Mmmerve123 ay çok mutlu oldum. Ya hissetmek istiyor insan endişe duyuyorum sonra hep aklıma kötü şeyler geliyordu çok şükür ya kıpır kıpır sırtı dönüktü kendini döndürdü sanirim
Mmmerve123 Fulya1993 olabilir canım evet hissetmek çok güzel ilk günlerde az az hissetmiştim yavaş yavaş çoğalıyor tekmeleri seninde öyle olur 👍🏻