Elifaky sağlık ocağında şeker yüklemesi yapıldığını bilmiyorum ama Kadın dogum doktoru istemişti randuvu almıştım 8den sonra bişey yeme içme demişti ertesi güne kadar da açlık şekeri yaptırdılar 9:30 ta kan verdin aç karnına 10:20 de verdim kan aç karnına bide 11:20 tekrar verdim sonra yeme içme yiye bilirsin demişti