Deniz9 7+3 günlük hamileyim ve çok midem bulanıyor doktorunuz hangi mide bulantısı hapını verdi 😔 sizin bulantılarıniz ne zaman başladı ve ne kadar sürdü
Deletedmom414 Deniz9 prilama hapı kullanıyorum şiddetli bir bulantım kusmam var yani dakkam saniyem birbirini tutunuyor zamansız yaşıyorum agliyorum bazen kusarken zorlanırken çok zor 6.haftamdan başladı su an 13 haftaligim hala son gaz devam ilaç iyi geliyor tok karna içersen yemekten hemen sonra ama ben içmeyince her yer mahvolyor malesef ilaç tek çare o yuzden dışarı dahi çıkamıyorum inan kusmaktan dolayi ac da olsam tokta olsam geliyor..doktorunuza söylerseniz bu ilaçtan verir size günde 4 defa içme hakkınız var gebeliğe bebeğe zarar verme gibi bir olasıcı yok merak etme
Sedalimete Deniz9 prilam kullanıyorum 7. Haftada başladı bulantı , 14 haftayım hala bulanıyorum kabus gibi 😢
Hilalyusuf Deniz9 7.haftalarda başladı 15.haftalarda bitti cnm 10 gün hastanede yattım çok zor ama geçiyor prilam dr kullandım iyi bir ilaç
_Nermin_ Deletedmom414 bende sizinle aynı durumdayım bana da aynı ilacı verdi zor bulunan bi ilaç dedi eczacilar midem boş olsa da olmasada bi mide bulantısı yaşıyorum 6 haftada başladı şuan 13. haftamdayım artık çok yoğun olmaya başladı mide bulantılarım ilk hamileliğin olduğu için ister istemez tedirgin oluyorum
EdaAbay Bende 8 haftalık gebeyim ve mide bulantım yüzünden yataktan kalkamıyorum emedur adında bi ilaç aldım eczaneden kullanan varmı etkisi varmı bu ilacın
Sedalimete EdaAbay canım emadur vermiyorlar artık gebelere öyle biliyorum doktora danışıp kullan istersen 👍 Benim doktorum prilam reçete etti
N8M2702 Benimd 7,8 haftalarda başladı 🤦🏻♀️ 27 haftalık olduk sabah bulantı kusma hala devam 🥴 ama o yoğun istifalar 18 haftaya kadar sürdü Sonra hafifledi benim 😬 prilam kullandım tavsiye ederim gerçekten hafifletiyor 🤗
_Nermin_ N8M2702 cinsiyetini ogrendiniz mi peki kız bebek de daha yoğun ve uzun sürüyormuş erkek bebek de az oluyormuş öyle diyorlar
Hilalyusuf _Nermin_ bende kusmalardan dolayı 10 gün hastanede yattım çok şükür atlattım 18+3 olduk bebeğim kız 🌞
N8M2702 _Nermin_ evet canım 28+4 olduk kızımla 🤩 hala beni zorlamaya devam ediyor 🤦🏻♀️ ama sağlıklı olsunda yapacak bişey yok 🤷🏻♀️
_Nermin_ Hilalyusuf allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 13 haftalık olduk bizde merakla bekliyorum cinsiyetini herkes kızın olacak senin diyor ya bakalım hayırlısı neyse o olsun