Meltem3421 Zynppkbr yengem ve bir çok tanıdığım doğum yaptı memnun kaldılar bende şuan oraya gidiyorum doktorum tuğba hanım şimdilik memnunum umarım hep memnun kalırım
MutluAnnnecik Ilk doğumum orda oldu 2.de oraya gidiyorum doktorum burcu aydın boyama hepsi com ilgiliydi memnun kaldım
Zynppkbr Ben Fatma ve şehruz u denedim hiç memnun kalmadım sonra başka hastanede devam ettim ama pahalı geliyor burası daha uygun