Smnrdgtkr Hangi semtte yaşıyorsunuz bilmiyorum ama ben Avcılar Medicana’da Faruk Onur Basegmez’e gidiyorum.Çok memnunum aslında, ancak son gittiğimde biraz tavırlarına sinir oldum ve değiştirmeye karar verdim.Cunku davranışı; ben danışan, hasta değilde ona para kazandıran bir aracmisim gibi bir düşünce hissettirdi.Aslinda bezmialem tıp fakültesi çok iyi bir hastane, ben ne zaman gittiysem çok memnun kaldım.Hatta ikili test ve bazı kan testlerimi orada yaptırdım.Gebelikten önce de annemin tedavisi için oraya gidiyorduk, genel olarak çok memnunuz hastaneden.Bu arada eğer muayene ücreti ödemek istemiyorsaniz uzman doktor Taha Takmaz’ı öneririm, (ki ben doğum için Taha Hoca ile görüşmeyi dusunuyorum) eğer Prof.'a muayene olmak isterseniz 200 TL fiyat farkı vererek pakizer Banu hocayi öneririm.Kadın doktorlara karşı yaşadığım bir olaydan dolayı asla gitmez ve muayene olmazdım branşı ne olursa olsun ama Pakizer Hoca bu önyargımı kıran tek kadın doktor oldu..Bu arada hastanede bazı testler için cüzi miktarda fiyat farkları çıkabiliyor..