Cerenkacamz Hanımlar siz gunde kaç ogün yemek yiyonuz .. ve kacinci ayınızdasınız. Ben 7 aylık bazen 2 ogün bazen 3.💜
Homeless20 Cerenkacamz ben kahvaltıyı geç yaptığım için 2 öğün yiyorum. Bu aralar gerçi onuda yiyemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Tatlisannedilekk Cerenkacamz 8aylık hamileyim sabah öğle akşam 3ana öğün yiyorum ama aralarda da atıştırıyorum meyve süt kuruyemiş falan
betul2009_ Cerenkacamz a Diyarbakır’da hangi doktora gidiyorsunuz ben de mardindeyim de ondan sordum. Ahmet yalinkaya ya gidiyorum ben
MinikKoala Cerenkacamz ilk hanileleğimde ili öğün bazen 3 oluyordu çok dkkat ediyordum bunda 6 haftalık daha acayip acıkıyorum yoksa tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum şimdiden 2 kilo aldım şaka gibi 🙈
Nur_nur06 Cerenkacamz canım benim ağzım boş durmadığı İÇİN ara ana öğünler karışıyor yani şu saatte bile yemek yiyebiliyorjm 🥴
betul2009_ Cerenkacamz medical hastanesini bilmiyorum memoriali çok duydum ama ben de Mardin’de oturuyorum doğum ve kontroller için doktor bakıyorum. Siz doğumu da orda mi düşünüyorsunuz
efendimannem Cerenkacamz günde 2 öğün yiyorum. Araları saymıyorum çünkü az yiyorum. Kahvaltıyı güzel yapamıyorum içim almıyo. Keşke güzel bi beslenme listesi bulsam