Evet kızlar bende sonunda doğum yaptım 🤗😊
Zor bir hamilelik geçirdim kanda toxo değerlerim yüksek çıktığı için bebeğimle ilgili baya sıkıntılar yaşadım ☹️ sonrasında 33. Haftada suyumun sınırda olduğunu öğrendim ve sürekli kontrol altında kaldım. 37+6 da bebeğimin hareketleri azalınca hastaneye geldim. Tabi bu arada akşama kadar da bekledim ki belki ben yanılıyorumdur diye. Akşama doğru kasılmalar olmaya başladı hareketlerini net hissetmeyğnce hastanenin yolunu tuttum tabi. 😊 Bebeğimi nst ye bağladılar ve kalp ritim leri çok düzensiz olduğu için apar topar sezeryana alındım. 15 dk içinde oğlum kucağımdaydı ve oğlum dan 25 dk sonra da ben çıktım odaya çok şükür. 😊 Şu an hastanede gaz problemini aşmaya çalışıyoruz buğün 2. Günümüz inşallah yarın evimize gideriz ☺️☺️ sorularınız olursa cevaplarım vakit buldukça 🤗