Mcakir ikizannesi2985 Seda8891 Gul32
kızlar bugün doktora gittim ense kalınlığını ölçtü birinin 1,5 diğerinin 2,9 sınırda çıktı çarşamba günü perinatolog ile görüşeceğiz. İnşallah diğeri de sağlıklıdır. Rabbimden ne gelirse razıyım içim rahat ama üzüldüm sanki biraz bilemiyorum. Cinsiyetlerini öğrendik birinden çok eminiz erkek olacak gördük. Diğerini net görmedi ama erkek olabilir dedi. Rabbim hakkımızda hayırlısını versin
bu arada perinatolog 400₺ civarı tutarmış.