Acemianne27 Merhabalar cinsiyet tahminini yapabilecek olan var mı acaba 21 haftalığız burda 🥰https://ibb.co/N7GpmP0 https://ibb.co/hVhcWp1
MehZey Acemianne27 ay birinci resim ne tatlı bı pozisyondur öyle ama bende erkek gördüm ya kordon değildir 😌
Arzuort Acemianne27 aynı aynı görüntü bende de var ben dr 20+3 haftalik hamileyim 2 doktor da erkek dedi😇
Acemianne27 Doktorumuz 12 haftalıkken kız dedi 16 haftalıkken yine kız dedi Dün 21 haftalıkken detaylı ultrasona gittim erkek dedi kordon da olabilir belli olmuyor dedi şaştım kaldım
Izlem_trky55 Acemianne27 ahahaha benım işe dönmüş senin ki bana da 17. Hafta da kesın kız dedı özelde kı doktorum samsundaydım o zaman ankaraya dondum doğum yapcagım doktorum erkek dedı ayrıntılıda da erkek dedı ama hala suphedeyım 24. Haftayı gecıcez samsuna gıtmeyı beklıyorum valla
Nadire45 Acemianne27 erkek canım seninki çünkü aynı fotoğraf bende de var bariz belli yani doktor gösterdi hatta bana 😊
busetmr Bacak arası resminin aynısı bende de var tıpatıp aynı bizim haftamız erken ama doktor erkek gibi dedi kordon olabilir mi dedim kordonu bana gosterdi bu kadar asagda olamaz zaten dedi erkek gibi sizinkide hayırlısı :)