Fatma57e Son 18 girdim kızlar sizde durumlar ne benim nasip olursa erkek bebiş olucak erkek olursa belden agrı gelir derlerdi hakketten doğruymuş belim felaket agrıyo ne yatılıyo ne kalkılıyo☹️😁💙🤰
tgce_brs Fatma57e benim kız dedi doktor ama benimde belim çok agriyo ya bizim doktor yanlış gördü ya da benim belirtiler karıştı 🤗
Sedley Fatma57e Son 12 heran bekliyorum belim hafif ağrıyor kasıklarıma sancı giriyor ama oğluşum gelmiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Neslihanbgrhngs Fatma57e benimdr son 18 yarın çatı muayenem var heeycanlı ve stresliyim ☹️ allah yardımcımız olsun
Busraa78 Fatma57e benimde son 12 🤗 bügün çatı muaynesi oldum hiç acımıyo diyenler vardı öldüm bittim ben bağıra bağıra gerci çatım çok darmış ondanmı bilmiyorumda sezeryan olcam Allah nasip ederse 🙏
Hanifee1273 Busraa78 bende bugün çatı muanesi oldum hiç öyle birşey olmadı bende . 🤷♀️ Normal ilişkiye girinceki ağrı ile aynı . Zaten penis o parmaktan uzun ve geniş öyle düşünerek yaptım
Busraa78 Hanifee1273 bana parmakla değil parmağa benzer kalınlıkta uzun ucunda kamera var ekrana bağlı bir cihazla yaptı sanırım teknoloji gelişmiş baya😄
Hanifee1273 Busraa78 diğer postta yazdım canım sana . O dediğin alttan ultrason çünkü ben hamile kalmadan çok kullandı doktorum onu bana . O cihazla rahim ağzına bakmıştır açıklığına enfeksiyon vs. Çatı iki parmak la oluyor .