Tugbadeniz Merhaba,1 hafta sonra genel anesteziyle sezeryan olucam, bilgisi olan daha once olmuş sürecin nasıl ilerlediği ile ilgili bilgi verirse çok memnun olurum🙏🤲
onyedinisan Tugbadeniz spinal olmuştum ilkini tamamen uyuşmadım hissediyordum biraz daha narkoz verdiler hatırlamıyorum hiçbir şey hissetmek faciaydı. Doğum sonrası çok şiddetli baş ağrısı çektim 1 hafta. 2.ye hamileyim şimdi genel anestezi isteyeceğim.
Berrinyr Tugbadeniz benim arkadasım anestezist genel anestezi yap dedi mutlaka benim korkularım var biraz panik atağım anlattı iki taraflıda.tercihimi genelden yana kullanıcam
Cucu2015 Tugbadeniz ilkinde epidural başlayıp genele dönmüştük. 4.5 yıl oldu tüm ayrıntıları hatırlamıyorum ama sonrasında beni zorlayan hiçbir şey olmamıştı. 3. gün Avm’ye alışverişe bile gitmiştim 🙈 inşallah ikinci de böyle kolay olur
Deletedmom414 Tugbadeniz ilk doğumunuz galiba ama bünyeden bünyeye değişir ilk uyanma sırasında nefes darlığı nefes alamama sorunlar oluyor bazen yani kişiye gore değişir bende mide bulantısı kusma yaptı ayağa kalkınca basım gözlerim karardı sonrası kusmaydi sonra yani serumlar verildiği için vücuttan atman için ferahlama oluyor 2.de lokal oldum. Bana yan etki yapmıştı doğumda su an 3.gebeligim genel olacağım sanırım korkma yani oda geçiyor canım hayırlı doğumlar
EfeEge İlk doğumumu doktorumun tavsiyesi üzerine genel ile oldum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Sonta takılacak onu istersen anesteziden sonra takmalarını isteyebilirsin. Sadece ilk yataktan kaldırdıklarında bir baş dönmesi olmuştu ama o da çok az bir süreyle. Birde tavsiye olarak mutlaka ve mutlaka sürekli yürü. Eğer ağrın olduğu için yatar isen ayaklanman daha da zor olabilir.
EfeEge Nezosikra ağrı olarak Sadece tuvalete gittiğimde oluyordu. Onu da sürekli yürüyerek hızlı bir şekilde atlattığımı düşünüyorum.
Esraibo1998 Geçen sene oldum canım genel anestezi ile baş ağrısı felan olmadı fakat uyanır uyanmaz ağrım çok oldu rahattım fakat uyanmam geç oldu saat 1 de girdim ameliyata 1 30 da çıktım uyanmam gece saat 10 buldu anca yürüye bildim