Homeless20 93pinar doruk ismini çok isterdim ama kayınpederim vefat ettiği için oğlum olursa onun adını koyacağız.. hep derdim oğlum olursa adı doruk olsun herşeyi doruklarda yaşasın aşkı,sevgiyi,sevinci,kardeşliği…
93pinar Homeless20 başınız sagolsun benimde ilk oğlanın adı kayınpederim ismi buna tek koyalım dedik ama çok kararsızım 😔
Serdem39 Yağız ismini çok güzel çok severim Allah kısmet ederse benimde erkek olursa bende adını Yağız Efe koyacam 😍