Kolay kolay her konuda post açmam ama bugün bebeğimle çok tuhafız. bir sorun olmadı sadece biraz uykusuzum ama alakası olduğunu düşünmüyorum. bugün ne yesem içsem, su dahil her aldığım lokmada, içtiğim yudumda bebeğim huzursuzlaşıyor, sağ tarafıma toplanıp kasılıyor. midemin ona yaptığı baskıdan mı, başka bir şey mi anlamadım. alanı mı daraldı bilmiyorum. bir de erken doğum riskim var, tedirgin oldum. sancım yok, bir kere kahverengi leke gelmişti geçenlerde, bugün her zaman olan akıntım da durdu, 34+3’üz bu arada.. böyle bir şey için doktorumu rahatsız etmek istemedim. yaşayan, bilgisi olan var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim.