6 haftalık bir düşük yaşadım. Planlı bir gebelikti o ay ki adet öncesi belirtiler diğer aylardan farklı değildi. Sadece göğüs ağrısı daha fazlaydı üstüne yatamamıştım. Adetimden 6 gün önce erken gebelik testiyle öğrendim. Koyu iki çizgiydi. Adet günü kan verdiğimde 4000 lerde çıkmıştı. Aile hekimi ikiz olabileceğinden şüphe etmişti. 6. Hafta kese ve bebek görmeye gittik alttan muayene oldum doktor sert biriydi. Hastaneden çıktıktan sonra pembe lekelenmem oldu 2-3 saat sonrasında kanamaya döndü yakındaki başka bir hastaneye gittim %50 durur %50 düşer dedi. Yatış iğne ve serum verdi. O gece hastanede avuç dolusu pıhtı parçalar düşürdüm. Ağrısı adet sökülmesi gibiydi bele vuran kasıklara yayılan bir ağrı. Sadece yoğun parçalı kanama oluyordu. Sabah kontrolde bebeğin düşmediğini ama kalbinin durduğunu istersem kendi düşmesini bekleyebileceğimi istersem kürtaj olabileceğimi söyledi. Evde beklemek istedim. 3 gün boyunca adet sökülmesi gibi kanama yaşadım 3. Gün bir pıhtı diğerlerinden farklıydı ince zarlı ip gibi parçası olan bi pıhtı. Değildir diye düşünerek temizlendim ama ondan sonra hem psikolojim değişti kalkmam lazım toparlanmam lazım kendimi salmamam lazım diye hemde ağrılarım geçti. Kanama azar azar lekelenme şeklinde 20-25 gün devam etti. Kısacası düşükte beyaz birşey gelmiyor. Su boşalması olmuyor. Lohusa gibi kanaman azar azar devam ediyor ve bebek düştükten sonra ağrın kalmıyor. Anlattıklarına bakılırsa seninkisi düşük değil başka bişey.. Enfeksiyonla alakalı olabilir, kist miyom vs varsa o atmış olabilir ama düşük öyle olmuyo