_ikra_19 Kızlar 19.haftamdayım dün kan vermeye gittim yarın kan sonucunu almaya geldiğinde aşınıda yaparız dedi fakat acele ile saati yada aç tok fark edermi diye sormadım aşı olanlar bilgi verebilirmi teşekkürler şimdiden 😇
SemihDamlaDalan _ikra_19 farketmez ama tok gitmeniz daha iyi tansiyonunuz düşmez eğer öyle bir durum oluyorsa tok gitmeniz mantıklı