Seymaaygzz ben kullandim 👋 Hic bi işe yaramadı fazla göğüs ucum yoktu oğlum emdikçe aciyodu göğüs ucum çıktı çatladı kremi önceden kullanmaya başlamama rağmen hic bi faydasi olmadi param cope gitti resmen.neredeyse eşdeğer fiyata hakiki zeytinyağı aldim arkadasin tavsiyesiyle 2 güne hem dikişlerim hemde göğüs ucum iyileşti krem yerine hakiki zeytinyagini denemenizi tavsiye ederim hic bi zararı yok 🙏