Kizlar oncelikle merhaba herkese.Ben ilk hamileligimi ögrendigimde doktor bebegin 2,5 haftalik oldugunu söyledi ve ozaman beta hcg degerim 830 falandi.Suan 10 hafta 1 gunluk hamileyim beta hcg degerim 1300 cikti.Bunda bir anormallik var mi?Normalde gün asiri duzenli bi artis olmasi gerekli tarzinda yazilar okumustum yada iki katina cikmaliymis hergun ?!Bilgisi olan arkadaslar yazarsa sevinirim ☺