elifeceguler özel bişey yapmadım canım. Bünyen bebeği besliyor demişti dr um. 2.gebeliğimde hiç bişey yiyemedim nerdeyse, sudan bile tiksindim yudum yudum içiyordum, ona rağmen kilo almış. Muz ve kaşar peyniri kilo aldırıyor diyorlar ama bilemiyorum yine de. İlk gebeliğimde bacak kramplarım çok olmuştu, hergün yarım muz( yerli olursa1 tane) yemiştim son 3-4 ay, kramplarımı kesmişti. Belki de muz yaradı kilosuna :))) sağlıklı doğsunlar da kg çok da önemli değil.