DenizK 36 haftamdayım.. Kuaföre gitmek için bekliyorum biraz daha ama aniden doğuma yakalanmaktan da çok çekiniyorum.. Var mı acaba böyle aniden yakalanan.. :((
Zehra1109 DenizK ayyy en büyük korkum ya çıkmadan ağdaya da gidemeyiz ki 🙄 göbüş büyüdükçe kendimiz de alamıyoruz jiletle falan valla inşallah öyle bişi olmaz 🙈
UrasEgeninannesi DenizK haftaya gitmeyi düşünüyorum bende ağdaya 36.haftam oluyor. Aradan 1-2 hafta geçti baktım doğurmuyorum yine çıktığı kadarını aldırırım kuaföre. Artık baş edemiyorum yapamıyorum kendi kendime 😔 bende pis yakalanırım diye korkuyorum açıkçası. Haftaya kontrolüm var hem
minikbebeklerim DenizK 36da kontrole gittim doktor acil yatış yapın sezaryen dedi kalacağım oda ameliyathane vs hazırlanması için birilerini aradı ama ben doktorun odasından çıkıp hemen kuaföre gittim 😂 üstelik son ay her hafta kuaföre gidiyordum
Aliyecapa minikbebeklerim bende 35. Haftadayim her hafta gitmeyi düşünüyorum ama bir haftada kısa oluyor agdaya gelir m ki😒
Deniz41 Bnde hep bundn korktm iki gün sonra randevum var yarın gidicem kuaförr 37.haftamdaym çatı muaynesi yaplck dopuma yaln olml olck çkmaz sanrm hemn ztn
edalianne yaa evet bu kıl tüy işlerini nasıl yapıyorsunuz. bn hamişlikten önce evde lazer yapıodum mecbur bıraktım ama coviden kuaföre de gidemiyorum 7 haftalığım da.
Aliyecapa edalianne ben kuaföre gidiyorum mecburen kendim ağda yapamıyorum 35..haftadayim göremiyorum jilette cogaltiyor tüyleri Bayadır gittiğim bir kuaföre gidiyorum
Edsn edalianne karnın çıkana kadar yani kendin rahatça görüp halledebilirken jilet kullan ama biz artık göremiyoruz mecbur kuaföre gideceğiz ondan da çok çekiniyorum ya ama mecbur☹️ valla kadın olmak çok zor 🙄
DenizK Her duşta jilet yaptım bu zamana kadar ve şimdi tüylerin çıkmasını bekliyorum ama her an bebek gelicek diye de endişeliyim açıkçası.. Doktorlar hemşireler nelerini görüyordur tabiki onlar için sorun değil belki ama insan çekiniyor 😃
minikbebeklerim Aliyecapa ben ilk aylar düşük riski var diye doktor ağda önermiyordu yaklaşık 5. aya kadar jilet kullandığım için sonrasında ağda da çok hızlı çıkıyordu
Busekrkmz Aliyecapa valla bende jilet kullanıyorum ama çoğaltmadı benimkileri hatta azalttı 36.haftamdayım rahat şekilde jilet yapabiliyorum iç karnım geniş olduğu için çok fazla çıkmadı karnım 🤗
Gizemczr DenizK cuma günü çatı muayenem için perşembe günü annemle yapıcaktım ama 36ya girdiğimde kontrolde her an olabileceğini söyledi doktorum korkudan kendim yaptım 😂 ama gel gör ki 37+4 olduk neyse ki tüysüz kılsız biriyim tek tük sarı tüylerden başka hiç bi şey yok
DenizK Gizemczr benimde az ama insan yine de çekiniyor hemşirelerden falan inşallah temiz bi şekilde doğururuz hepimizzz 😃👍🏻