Gunesruzgar Kizlar 39+2 yım iki gündür ishalim ishal doğum belirtisiymis başına gelen varmı kaç günde dogurdunuz?
Bukiisss Gunesruzgar bende 39+5 im bayadir bende ishalim ama ne doğum oldu ne bisey 😂 bende merakla bekliyorum valla kuzum
Serena Gunesruzgar bende 39+3um uc gun ishal iki gun kabiz oyle yuvarlanip gidiyoruz ama ne gelen var ne giden
Sedley Gunesruzgar 38+2 bende ishal oluyorum bazende tuvaletim var sanıyorum oturuyorum boş boş kalkıyorum 🤦🏻♀️ Hayırlısı artık bekliyoruz öyle
fnsckn Gunesruzgar bende öyle düşünüyorum annemde kurbanda çok et yediysen oda yapar diyor 🤣🤣 havalarda sıcak diyor 🤣🤣 3 cm açıklıkla geziyorum 😊
Gunesruzgar Bukiisss yaaa gerçekten mi ay hiç heveslenmeyeyim o zaman ya üzüldüm şimdi 😭 başı yerleşmiş çok aşağıda ama sancialr düzensiz doktor günü var bekliycez dedi bugun
Sedley Gunesruzgar Oladabilir canım teyzemde aynı şeyleri yaşamış ama tabi sadece ishal olupta doğum başlıyor diyemeyiz.
Gunesruzgar Sedley valla insan son günler o kadar bunaliyor ki herşeyi belertimi diye umitlaniyor canim
Sedley Gunesruzgar Aynen öyle dünden beri hadi doğum olsun diye dört dönüyorum sancım gelio gidiyor ama düzenli olmuyor biran önce doğum olsun istiyorum çok zorlanıyorum artık
Gunesruzgar fnsckn ben hiç yemedim kuzum ama bence et kabızlık yapar diye düşünüyorum internette de erken doğum belirtisi diyor ishal için benim su nişan gelmediği için hiç alttan bakmadılar açıklık varmı bilmiyorum ama başı yerleşmiş çok aşağıda dedi 😍
Hilalyusuf Ben 19 haftalık hamileyim kullandığım ilaçlardan dolayı sanırım ishal oldum doğum belirtisi olacağını sanmıyorum yinede öyle mi oluyormuş
Gunesruzgar Sedley Hilalyusuf canım ben şuan ilaç kullanmıyorum senin haftan erken normaldir de ben 39+3um son haftam
Gunesruzgar Sedley al benden de o kadar canım ne uyuyabiliyorum ne ayakta durabiliyorum ne oturabiliyorum zaten sıcaklar bunaltiyo bende bi an önce sancım tutsun istiyorum ama düzensiz işte yaa
fnsckn Gunesruzgar 2 hafta önce bir lekelenmem oldu galiba nişandı 🤗 bekliyoruz bakalım küçük hanım 💕
Sedley Gunesruzgar Valla sancım gelince seviniyorum resmen ama bi süre sonra geçiyor devamlı olmuyor. Hayırlısıyla sağlıkla doğurmak nasip olur inşallah en kısa zamanda