Zehra_Aylin Kızlar ciğer geliştirici için iyne yapılıyormuş. Nasıl oluyor? Ne iynesi? Ve nereden yapıyor doktor iyneni? Bilgisi olanlar cevaplarmı?
Ezgieknci BebekK benim yoktu ama bende bugün oldum bebek iri dedi iğne verdi her ihtimale karşı yapmış olabilir mi hiç sormak aklıma da gelmedi
Busenindenizi Bende bugün vuruldum kalçadan 36+3 deyiz yarın doğuma alcak sanırım o yüzden ciğer geliştirme iğnesi yaptı