Çok fazla hastane çıkışı almayın. Hemen büyüyorlar yarı kırkı çıktığında ben hastane çıkışlarını kaldırmıştım ortadan giyemedi. Ondan ziyade tulum çok kullanışlı oluyor Waikiki de olanlardan alın derim. Eldiven kisimli oluyor onların kolları. Alt değiştirmek de giy çıkar yapmadan çok kolay oluyor ilk zamanlad göbek kordonu açısından da bel lastiği değmiyor ben hep öyle kullandım ilk çocuğumda. Şimdi onları kullanacağım yine.