Merhaba hanımlar :) 20. Haftamızdayız oğluşla yola devam. Bugün dr gittik kontrole hatta dr dan yarım saat sonrasınada detaylı ultrasona randevu almıştım. Dr muayene etti organlarını inceledi en son ultrasona farklı bir başlık taktı ve renkli yüz fotoğrafını verdi. Detaylı ultrasonu napalım diye sorduk gerek olmadığını bebeğin organlarının hepsini tek tek gördüğünü ve bi problem olmadığını söyledi. Yani ben detaylıya girerim diye gittm. Dr um gerek yok gelcek ay şeker yüklemesine gel dedi yolladı. Sizce yaptırmalımıyım. İçimde bi pimpirik sürekli bitmiyo. 2 li ve 4 lü de de bebek normal görünüyo ama için rahat olsun diye yapalım demişti dr um ama bu sefer direk gerek görmediğini söyledi. Sizin fikirlerniz nedir?