Zeyzey24 36 haftalık hamileyim . karnımda bebiş sanki kendini sıkıyor gibi hissediyorum bi kasılma oluyor bende neden acaba bi bilgisi olan ya da yaşayan var mı ?
cptrhb Zeyzey24 braxton hicks kasılamaları dedikleri şeydir. Bende 35+4 düm zaman zaman banada oluyor. Oturuşumu değiştirince geçiyor
Dilos1645 Zeyzey24 rahim kendini doguma hazırlıyormuş yalancı sancılar onlar benimde 36 da daha önceki haftalara nazaran günde 15/20 ye cıkmıstı doktoruma sordum o kasılmalar olacak rahim acılacak ki bebekte kanala insin daha da artacak korkma demişti
Deniz1985 Bende 35+1 im gobegimin tam tepe noktasi cok sertlesip normale dönüyor adet agrisi gibi agrim hep oluyor son 10 gundur
Karadenizf Bu durum bende 36. Haftamdan beri oluyor. En son nst ye girdiğimde farkettim; aynı böyle yukarıya çıkıp toplanınca cihazda sancı olarak görünüyor. Doktorunuza mutlaka söyleyin, sertleşme yaşıyorum diye. Belki daha erken nstye alır
Zeyzey24 Karadenizf doktoruma söyledim çok fazla olursa hastaneye git nst ye bağlasınlar demişti ama o kdar fazla olmadı hiç .fark ettim ki yoruldugum günler oluyor