Gonulidil Ozlem0635 prima kesinlikle. Happy kidsten geliyorum sleepy sızdırıyomuş molfix pişik yapıomuş
askdunyam Ozlem0635 prima premium care aldım. Alanlar memnun. Molfix ilerleyen kilolarda iyiymiş ama yenidoğanda sızdırıyor diyorlar. Sleepy zaten sızdırma ve pişik yapıyormuş burada yazılanlarda önerenleri görüyorum ama benim tanıdıklarım aldığına pişman
Bsrasln Ozlem0635 mühendisinoğulundan bakarak Goon aldım denemek için 1 paket aldım kullanıp memnun olan da var etrafımda fiyatı da gayet makul geldi bana
Degisken Molfix yenidoğan aldım memnunuz sızdırmıyor. 240 lı almıştım. İyiki de öyle almışım.3.5 kilo bebeğim hala bol geliyor biter yani o paket bizde. sleepy almayında düşünmüştüm ondanda herkes memnun