Edashn 18+5 haftalık hamileyim yarın ayrıntılı ultrason randevum var çok erken mi 20-24 hafta arası mı oluyordu 🤔
zeyzey95 Edashn erken canım yani 18den itibaren yapılıyor ama 21-22 arası en iyisi hem bebek büyümüş oluyor daha rahat gözüküyor yüzünü falanda görüyorsun net bi şekilde
Yaseminsefa Edashn bende 20+4 de yaptırdım ozaman 366 gramdı bir çirkindi bir cirkin 🥰😀😀 bekleyebiliyorsam biraz daha bekle
Edashn glsahbaydemir şimdi gittiğimde aynı sonucu vermezmi yani organları falan gelişmemişmidir net görünmezmi? 19 haftalık olduk sayılırda Neden erken randevu verdiki o zaman 🤔😊
Edashn MiniKaya şimdi gittiğimde aynı sonucu vermezmi yani organları falan gelişmemişmidir net sonuç alamazmıyım 19 haftalık olduk sayılırda Neden erken randevu verdiki acaba 🤔😊
MiniKaya Edashn canım görülür ama o haftalar daha net diyolr hem daha fazla büyümüş oluyor mesela 22+5 te gitmeme rağmen yüzü daha yeni yeni net oturmuş 18-19 da daha küçüktür eğer bir problem yoksa hamileliğinde ertelemetmeni tavsiye ederm
Karadenizli Doktorunuza danışın bebeğin durumuna göre farklı olablilir ama 20 ile 24 arası normali bana ikili testte bir hafta önceden gidwbilirsin demişti doktorum.
Defneada Edashn erken canım ya. 21 22 hafta arası keşke yaptırsan. Bebek daha gelişmiş. Organlar daha net görülür olur.
Edashn MiniKaya Aynen canım istem yapılmamış zaten 3 eylüle randevu verdi bemim de 22+5 haftaya denk geliyor😊👍