Ben Ankara’da yaşıyorum 40’ı çıkana kadar uzun kollu giydiririm diye süşünüyorum çünkü haziran başı mayıs sonu gibi doğum görünüyor ve Ankara’da havalar gündüz sıcak olsa da akşamları serin. 40ından sonra kısa kolluya geçeriz diye de hem kısa kollu çıtçıtlı body ve ince patikli alt aldım. Ayakları üşümesin diye patikli alt aldım sonra çok gaz sancısı oluyo çünkü 😌