Humaninannesi20 Bazı sitelerde bu haftalarda hıçkırmalarını ve hareketlerini ayırt edebilirsiniz tarzı şeyler yazıyor da merak ettim 26+3 üm ben anlamıyorum öyle kalp atışı gibi şeyler olmuyor direkt tekme hissediyorum acaba benimki hıçkırmıyor mu ? 😁
cocukgelisimcianne_ Humaninannesi20 daha hıçkırık olmaz canım 34-35 de anca oluyor zaten bir dakika bile anca sürüyor
Dilekk5 Humaninannesi20 kişiye göre değişiyor hissetmen bence. 33 haftadayım bir aydır hissediyorum ben 😊
NeseMf Humaninannesi20 18. Haftada ilk hareketini hıçkırınca hissettim ben aynı aralıklarla karnında sekiyor resmen bebek. tekmeyle hıçkırık ayırt edilebiliyor. Hatta eşim bile anlardı birilerini yine hıçkırık tutmuş derdi genelde gece yatarken hissederdim.
yamacalimoms cocukgelisimcianne_ 34 35 ye anca oluyor derken, geçen doktor kontrolünde 27 haftaliktik hickirmaya başladı ve hissettim doktora sordum bazen böyle kalp atışı gibi oluyor neden dedim hickiriyor bak dedi
Dilekk5 Humaninannesi20 😂😂 ses yok ama göbeğin hemen altında oluyor benim elimi koyunca hissediyorum kalp atışı gibi
cocukgelisimcianne_ Humaninannesi20 😂😂😂 yok canım ses yok ama karnın alt bölümünde aynı hıçkırık gibi pıt pıt atıyor
DilanDag cocukgelisimcianne_ yaa benimde oluyor bende sanıyorum ki tekme atıyor ama hızlı atmıyor böyle ufak ufak oluyor megersem hıçkırık Ozaman😀
rumeysa-98 Üst üste ritmik olarak bir atma hissedersen hıçkırıyordur bazen 10-15 belki daha fazla üst üste attığı oluyor😅
Mom10 rumeysa-98 aaa demek oymus hickirik cunku bi turlu anlayamamistim oy kurban olurum onun hickirmasina
Busrayiilarslan Bnde 33 haftama yeni girdim bikac gun once bnde de oldu hissettim 😍 ritmik olarak tık tık atiyo 😂😂 cok güzel ya
Yeliz89 Kızlar ben 35. Haftadayım ve bu ritmik atışı nerdeyse hergün yaşıyorum. Baya 2-3 dakikada sürüyo aynı kalp atıyomuş gibi. Benimkide fazlamı acaba😟
rumeysa-98 Yeliz89 Ciğerlerinin geliştiğini gösterir, aksine iyi birşey yani endişelenmeyin bende de bazen çok uzun oluyor😅🤭
Ozgebyr Ben 28.haftadayim bu durumu 2-3 kez yaşadım tekme mi acaba diye düşünüyordum ama ritmik oluyor kalp atışı gibi demek hıçkırık mıymış
Momyy91 Humaninannesi20 bende çok hissediyordum kalp atışı gibi pıt pıt oluyor bazen gece uyurken hıçkırıyordu 🙂 ama kaçıncı haftada başladığını hatırlamıyorum
kedilervekaranfil Humaninannesi20 Ben hıçkırığı 30dan sonra hissetmiştim galiba. Bir de şu var bebeğin başı neredeyse orada hissediliyor böylelikle bebek nerede geziyor napıyor haberimiz oluyor 😄✌🏼
cocukgelisimcianne_ yamacalimoms genellikle diyafram gelişimi 30ncu haftalarda olduğu İçin daha çok 30lu haftalardan sonra hissedilir biliyorum bilimsel olarak en azından böyle ama her bünye her bebek her vücut farklı doğrudur erken hissetmiş olabilirsiniz .. sonuçta doktor dediyse doğrudur 🤷♀️