ilknur94acr Kızlar çok üzgünüm :( doktora gittik 3 kere serum verdiler nstye bağladılar sancı çıktı. Bu durumu yaşayan var mı
Aydabdullah ilknur94acr korkma bendede 32 inci haftada sanci cikmisti ilaclarla durdurdular ve ciger gelistirici igne yaptilar ben 35+2 de dogurdum sukur iyiyiz
Duygukc ilknur94acr 31. Haftaya kadar erken doğum riskiniz varmıydı yoksa bi andamı bu oldu benim oğlumda 29. Haftada baş aşşağı döndü 32. Hafadayım 1 haftadadır karnımda sancılarım arttı
Aydabdullah Duygukc hayir agrim yoktu tehlikemde yoktu hatta sadece bebegimi hissetmedigimi dusundugum icin gitmistim ve sancim oldugu ortaya cikti saatler ilerledikle artmisti sancim o gun ve durdurdular sukur
Meltem95 Ben agri kanama ile gittim tam 31 haftada erken dogum oldugunu soylediler ve yatisip yapildi. Dord gun kaldim hastanede durdular dogumu serum ve ilaclarla. Ve suan 38 haftayim cok Sukur.
Meltem95 ilknur94acr her gun serum taktilar progestan verdiler birde ilac vardi turuncu renk nidicardindi ismi sanirsam 🤔ve iki doz bebek icin ciger gelistirici yaptilar. nstde sancim 100bile cikiyordu yani sagolsunlar ordaki ilaclar sayesinde kanamada durdu sancida.
Meltem95 ilknur94acr yok ben o sanciyi hiss etmiyordum ben esas olarak evde kanamam oldugu icin gittim sancimin da oldugunu orda oyrendim. Hastaneden ciktigimda gayet iyiydim. Suan 38 haftayim canim
ilknur94acr Meltem95 maşallah canım darısı başıma :( benimde sancım çıktı nst de. 3 kez serum yememe rağmen düzelmedi. Yatış verdiler. Rahim ağzım 26 cm olmuş kısalmış :(
Kediliannee ilknur94acr benimde öğlen yatışım yapıldı 34+3 h. Rahim ağzı 16mm olmuş ntsde de sancı çıktı bakalım serum takılıp duruyor bekliyoruz. Habire tuşeleyip duruyorlar 2cm yaptılar açılmamıda
Yarooyyy Benimde 28. Haftamda erken doğum riskim olmuştu yatışım yapıldı serum verildi durdurdular suan 37+3 teyim. Merak etme durdururlar sen içini ferah tutmaya çalış stres yapmamaya çalış ❤
ilknur94acr Yarooyyy canım 3 kere verdiler sancım durmadı. Ciğer geliştirici vurdular ve turuncu bir ilaca başlattılar şu an inş düzeliriz :(
Kediliannee ilknur94acr aminn hepimizinkini inşallah. Nstde sancı gördükçe açılma var mı diye bakıyorlar
Kediliannee ilknur94acr ciger geliştirici vurdular 24 saat sonra ikinci dozunu vurcaklarmış. Size vurdular mı