ecembugra53 Laylaaaa121212 canım ben 12. Hadtada görmüştüm ultrasonda da 🙂 hissetmem 16. Hafta da oldu
Milena20 Laylaaaa121212 canım ben 12. Haftada ikili teste gittiğimde görmüştüm resmen sıçrıyordu doktor uzun süre ölçüm yapamamıştı hareketli olduğu için
Saadettrmn Ultrasyonda 10. Haftada kıpırtılarını ufak hareketlerini görmüştüm, ama hissetmem 17. Haftada oldu.
Laylaaaa121212 Bir arkadaşım 10.haftasında görmüş kol bacak oynatmasını dalga geçiyor sandım mümkün mü ?
EB1661 Laylaaaa121212 Bende 10 haftamda gördüm hareketlerini doktorum özellikle durdu hareketlerini izletti. Şimdi 14+3üm ama ben hissetmiyorum ultrasonda hareketlerini görüyorum çok şükür 😅
Karadenizf Laylaaaa121212 mümkündür 🥰 ben de 10.Haftamda görmüştüm ellerini oynatıyordu, ilk renkli fotomuz da o güne aittir
gamzelim2234 @Laylaaaa121212 ben 10+5 ken gittiğimde ultrasonda hareket ettiğini görmüştük bu hafta için erken olduğunu söylemişti doktorum baya bir şaşırmıştı görünce 🥰
Minik16 Merhabalar, 9+0 da hareketlerini ultrasonda gördük doktorum bu haftalarda çok nadir böyle hareket etmesi maşallah çok hareketli bir bebek olucak dedi şu an 10+4 üz cinsiyetimizi daha öğrenmedik.
Mucizeninannesi1 Hafta da gördüm ve şok oldum aşırı heyecanlandım doktorum sakin ol bebekler 7 haftalık olunca hareket etmeye başlıyo dedi 🤭