Kuzeyufuk Merhabalar 8+4 gebeyim arkadaşlar önceden kilo alıp vermelerim oldugundan zaten çatlaklarım var ama çokta artsın istemiyorum kullanıp memnun kaldığınız çatlak kremi nedir
mom101 Kuzeyufuk hindistan cevizi yağı çok iyi ben başlarda kullanmadım 27+4 haftalığım 2 tane çatlağım var🤦🏻♀️ Ama hoşuma gidiyor nedense 😅
isimsizbebek Kuzeyufuk hamileliğimde lierac ve bebek yağı kullandım çatlamadim hiç. Cilt yapısı ile de alakalı.. kremi interneten alın alacaksanız.. eczaneler de çok pahali
Kkubraaa Canim ben hamile degilim ama kilo inis çıkışlarımdan dolayi vucudumda catlaklar olustu suan bio oil kullaniyorum ve memnun kaldigimi soyleyebilirim