User123 Kızlar sorum şu bana ilaç olarak tarlusal ilacı verdi kullandım ama hala adet göremedim 45 gün oldu adet görmeyeli 10 15 gün oldu ilacı kullandım bitti üstünden 10 15 gün gecti
iyimserr User123 bnde kullandıgım zaman 6 7 gune adet olurum mutlaka eger 10 gunu gecerse doktorunuzla tekrar gorusun
Huriyeolgn User123 bende kullanınca o hafta ıcınde olurdum mutlaka hıc ve genelde hap bıtımınden sonra 3. Gune denk gelırdı
User123 iyimserr hasta olup 2 gün gel demişti tarlusal ilacı kullandıktan sonra hasta oluyordum ama bu sefer olamadım
iyimserr User123 bana da verdi hasta olunca 2 yada 3. gunu gel dedi gittim duphaston verdi adetini duzene sokar bu dedi ilac bitti 5 gun erken adet oldum ve 2 gun surdu smdi olmak uzereyim bekliyorum bakalım