Hamissanne Midem değil yaa tam yemek borusu galiba çok yaniyor boğazına kadar geliyor napcam ne iyi gelir çok kotuyum
Serifeisitmir Hamissanne canım ben yamalarımı karbonatla kestim ama sürekli değil tabi sakız çiğnedim soda içtim
Kezban_kum Hamissanne kizzzz 10gun çektim ben boğazım acayip yandı midemdeki asitten oluyormuş acillik oldum resmen seninde mide asitin çok büyük ihtimal gaviscon bile yetersiz kaldı metsil çok iyi geldi şükür
Hamissanne Kezban_kum yarın kontrolüm var doktora desem ilaç verir mi şurup kullanamıyorum hap varmidir
DilanDag Kezban_kum benimde oluyor ama herhangi bir ilaç kullanmıyorum, kullanmasam zararı olur mu yani müdahale edilmese?
Kezban_kum DilanDag zararı miden yara olabilir doğum doktoruna detaylı anlat benim de aynı oldu midemi yara yapmış resmen
DilanDag Kezban_kum çok sık olmuyor arada oluyor oda yemek yedikten hemen sonra olduğu için acaba yediğim yemeklerden dokunmamı oldu diyorum uzun sürmüyor yani ama yine sormakta fayda var teşekkür ederim çok geçmiş olsun sizede🙏😔
Kezban_kum DilanDag teşekkür ederim bana dokunan yemeği buldum domates midemi asit yapıyormuş çiğ domates aşırı derecede asitli sende yemeğini takip et bakalım ne dokunuyor
DilanDag Kezban_kum domates çok çok nadir yiyen biriyim haftada toplasaniz bir tane anca, ama dikkat edicem bakalım
minikmucizem1_ Kezban_kum aynen su an benmde domatesten dolayi yanıyor bnde takip ettim ne zaman domates yesem yemek borum yanıyor çok kötü ama bn yemeye devam ediyorum 🤦♀️
Zeynepaskin Hamissanne bir bardak soğuk ve şekersiz süt, benim de çok oluyordu ama süt sayesinde geçiyordu ☺️
Busra-AselErva Son aylarda daha çok oluyor sakız ve maden suyu iyi geliyo ama dayanılmıyacak gibiyse doktorunuza başvurun bana nexium tablet verdi 37+1 deyiz
fatmayt bir bardak suya bir tatli kasigi kadar dogal ev yapimi elma sirkesi katip iciyorum bir sure idare ediyor.
Defneada Hamissanne hamilelik reflüsü o. Ara ara bende de oluyor. Yanıyorum resmen. Dr ilaç vermedi kavun karpuz şeftali çay ve kahveyi kes dedi.