Merhabalar 🥰 öncelikle artık bu durum beni çok yormaya başladı bana tavsiye verebilecek olanlara ulaşmak istedim 😬 Gaz problemi vs yaşadığım zaman aynı anda kalp çarpıntısı ve tansiyon düşüklüğü de ekleniyor kendimi bayılacak gibi bi durumda buluyorum . Böyle bi durum yaşayan annelerimiz var mı varsa sebebi nedir ne yapıyorsunuz tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️