Damalakko Kızlar yarın sağlık ocağına tetanoz alışı olmaya gideceğim bugün biraz fazla yürüdüm galiba karnım ağrıyor yarın orda aynı zamanda bebeği görme şansım olur mu bakıyorlar mı öyle baktıran oldu mu ?
Ozdmrkbraa Damalakko kuzum ben bugün yaptırdım aşıyı ultrason yoktu sadece kalbini dinlediler bi cihazla
Damalakko Ozdmrkbraa yürüdüğüm için oldu sanırım çok sancılı değilim normal bir ağrı ama hiç ağrım olmazdı
Ozdmrkbraa Damalakko bende yürüdüğüm de oluyor kuzum ağrım doktor korkulacak bişey yok dedi şu an 19+0 ım ama doktorlar 20 haftalıksın dediler sanırım doldurduğum için
Guguklu_saat Damalakko benimde öyle sol tarafım çok ağrıdı bir gece doktora gittim Ertesi gün korktum gazdan dolayı ağrır sol taraf korkma dedi 🙄