Meliikee Bebislerinizin hareketleri nasil ? Benim ki bayağı bir hareketli 2 gundur.Hareketlerine uyandiriyor beni..Bu kadar hareketli olmasi normal mi bilmiyorum tabi cok guzel duygu ama insanin icine kusku dusuyor yine de 🙂