Mommmaybn 32+5 haftalığım dün kontrolde suyumun biraz fazla oldugunu syledi doktor şimdilik bir sıkıntı olmaz ama bu ilerde sıkıntı olmayacak anlamına gelmez dedi. Meyveyi dondurmayı kesmelisin dedi. Son zamanlarda çok karpuz yiyordum sanırım ondan oldu. 2 hafta sonra kontrolüm. Bakalım kescem meyveyi umarım normale döner