Merhaba kızlar. 19 haftalık hamileyim iki gündür ayaklarım şişiyor ayak üstü ve bilekten. Normal mi bu haftalarda şişmesi pazartesi doktor kontrolüm var ama ozamana kadar bilmem gereken yaşadıklarınız başınıza gelenler fln oyuzden yazmak istedim normal mi yoksa bi rahatsızlığın isaretimi bilrmedim