Merve1656 Merhabalar, 24+4um ayaklarım ellerim şişti hep bu hafta da normal mi sizce birde şişe iyi gelen bişey var mı 😔 doktora gidince soylicem ama randevu vakti gelene kadar biraz fikir isteyim dedim…
Anne_34 Merve1656 34.haftamdayım hiç bu zamana kadar ayak şişmem olmamıştı şuan var ama yuuz kestim olmuyor tuz çok etkiliyor He rşey tuzsuz tadsız 😏 ama acı çekmekten iyidir
Bebikinannesi Merve1656 Bende 27+4 um. 2 haftadir sadece ayak ve ayak bileklerim sis. Bayramin son gunu sislikten kilcal damarim catlamis sanirim agri ve hafif morluk var. Doktorum yillik izinde o yuzden gidemedim maalesef 😔 sislik normal, sicaktan yediklerinden ayak ustunde durmaktan vs oluyor. Belini duz zemine ve ayaklarini yuksek bi yere kaldirip dairesel hareketler yap(geciyor buyuk oranda) bol su ic . Soguk buzlu suya da koyabilirsin
26_26_26ggg Merve1656 benimde 22 de başladı ayaklarım şişmeye aslında çokta tuzlu yemiyordum ama direk kestim tuzu şuan da 23 oldum hafif ayaklarımda şişlik var ama asla tuz kullanmıyorum bende anlamadım neden oluyor 🤷♀️ Ayaklarımı soğuk suya sokuyrdum ben çok şiştiğinde biraz fayda ediyor gibiydi bana
Selo35 Hamur işi,yağlı,tuzlu ve abur cuburdan uzak durmanız gerekiyor.Tabi stresten de aynı şekilde bunlar ödem yapan etkenler.Bol su için :)
ilknurosman Ben eksrta tuz kullanmiyorum yemeklerede 1.5 cay kasigi tuz atarim bazen 1 hatta ama ona ragmen benimde o haftalarda baslamisti gerci benim kalp rahatsizligim var kalptten oturu oldu benim doktor bol.bol yuruceksin dedi ve kalbimi tetikledigi icin gebelik donemim oyuzden ilac verdi ama ilaca ragmen gecmedi yurudugum zaman biraz iniyo tansiyon desen nabiz desen alip basini gidiyo buaralar 32 haftalik hamileyim suan kalp dpktoruna gitmeye korkuyorum
Merve1656 ilknurosman Allah sifani verir canım 😊 yürüyüp bol su içiyorum bende ama gene sisiyor işte 😒
ilknurosman Merve1656 sagol canim tesekkir ederim.bende gunde 4-5 lt su iciyorum ama ben hep oyleydim hamilelik doneminde icmeye baslamadim ama gene de su ya ragmen banamisin demiyor
nil_sugra Merve1656 tansiyonun yüksek mi? Düşük mü? El ayak şişmesi şimdiden başladıysa rafine tuzu kes en gerekir. Eğer el ayak şişmesi tansiyon yüksekliğindense mutlaka doktorunla irtibatta olmalısın