Essraanil Kızlar merhaba bugün kan tahlili yaptırdıö rutin tahlil. Kanda RBC Değerim çok az yüksek çıktı doktoruma henüz gösteremedim ama endişelendim. Henüz gebe değilim. Bu ne demek acaba bilgiisi olan varsa cevaplarsa çok sevinirim önemli birşeymi ?