Merhaba güzel anneler✋🏻
Benim bi sorum olucaktı bileğisin olan annelerden bilgi almak isterim😊
Ben şu an gebeliğimin 30+4 haftasındayım Eylül’ün ilk haftalarında yanı 36. Hafta gibi devlet hastanelerinde doktor gerek görmeden sezaryen olabilir miyim ?