Yasmin96 ben de 29 haftalığım benm de en başından beri suyum hep biraz fazla bebek de haftasına göre 2 hafta büyük. Şeker yüklemesi yaptırmadı doktorum tokluk şekerime baktırdı sonucuna göre yaparız demişti gerek görmedi. Beslenmeme dikkat etmemi söyledi. Şekerden uzak dur bebek suyunu arttıran ilk etken o olur dedi. 1 ay sonraki kontrole kadar hiç kilo almadan gitmem lazım. Sizde şekerden uzak durun inşallah bir sonraki kontrole kadar normal seviyeye dönmüş olur