Ada38 Snida Hamile kadınlar bakteriye daha elverişli olurmuş çok çabuk enfeksiyon olurmuş doktor öyle söyledi o kadar dikkat ediyorum yine de oluyor gebeliğim boyunca bu 2. Oluşum 😔
Shuezgidn Snida belirtileriniz neydi ben hiç olmadım dün 2 kere idrarımı yaparken yanma gibi değilde sanki yara varmıs idrarım değmiş gibi garip bişey hissettim acaba enfeksiyonmu hergün denize giriyorum ondanmı oldu acaba
Snida Shuezgidn bende yanma yoktu kaşıntı çok azdı çıktı eğer öyle yanma gibi olduysa muhakkak vardır
Tgcy Shuezgidn bende hiçbir belirti yoktu sadece akıntı geliyordu ve kasıkalrım agrı girdi hala agrılarım var ama geçmiş ihmal etmeyin erken Doğum riski oldu
bugraninannesi Snida Doğrudur inşallah ben olmamışımdır belirtiler çok bende bebeğim için dua edin ona gecmesin 😥