Elifkyc Kızlar bikini bölgenizi en kolay neyle temizleyebilir? Tüy dökücülerin herhangi bir zararı olabilir mi bebeğe en sağlıklı hangisi kafayı yemek üzereyim☹️
ikincikezanne- Elifkyc Ben canım agdaya gidiyorum sürekli hamilelikte falanda gidiyorum. Hatta 35 haftalik oldum bugün pazar günü gidicem ağdaya hiç bi zararıni görmedim daha rahat açıkcasi 😊 tüy dökücu falan iyi degil jiletten bi farki yok bence
ElifOncul Elifkyc ben ağdaya güvenemedim kendimi kasarım doğumu tetikler vs die. Tüy dökücü kremler de kimyasal içeriyor. O yüzden jilet Venüs öneririm
bebegim_28 Elifkyc ben 25 haftalık oldum 23 e kadar kendim çam sakızı normal ağda yaptım (yıllardır ağda yaparım zaten hiç jilet kullanmadım) ama artık kuaföre gitmeye başlıcam son ağda da zorlandım biraz 5 haftada bir yapıyorum temiz iyi oluyor uzun süre
Enguzelhediym Elifkyc 10 yıldır jilet yaparım hayatımda ilk defa 1 ay önce agdaya gittim. Başka seçenek yok bence 🥴
132025 Elifkyc bende hamileyken hep ağdaya gittim hatta apar topar doğuma gitmem gerekti doktor çağırdı bi rahatsızlıktan dolayı önce ağdaya gidip sonra hastaneye gitmiştim😂
Hope8 Elifkyc ben venüs kullanıyorum normalde lazere gidiyordum hamile olduğumu öğrendim bırakmak zorunda kaldım lazere gittiğim yerde jiletle devam et dedi jilet yapıyorum hemen çıkıyo ama her duşta alıyorum zaten
Elifkyc Ben hiç jilet denemedim bu zamana kadar jilete karşı biraz tırsıyorum. Eldivenle alıyordum ya da ağda bazen şipşak tüy dökücü en kolayıma geliyor zahmetsiz :/ ama işte kimyasal diye korktum neyse teşekkür ederim hepinize eldiven olmadı denerim