36.hafta kontrolümüze 26.02018 tarihinde gittik tabiki sabah hafif karın ağrım nvardı
Sonra nts ye girdim sancı tavan yapmış
Doktorum sancıyı görünce açıklığı kontol etti ve tam 3cm.benim minnaklarım gelmeye karar verdiler.tabi ben şok.eve gidip gelemicekmiyim diye sordum doktora hayır doğum başlamış dedi.yatş işlemlerini yaptık. Görümcem valizi getirdi sağolsun.spinal sezeryan oldum hiç korkmayın arkadaşlar korkulacak hiç bişey yok çok sakin gittim ameliyathaneye.3 te girdim herşey 4 te bitmişti.minnaklarıma kavuştum çok şükür.kızımın solunum sıkıntısı var küvezde oğluşum yanımda.nasıl minik nasıl tatlı halen anne karnında sanıyı kendini uyuyo.buda benim doğum hikayem herkese hayırlı doğumlar