Bernagokhan Kızlar 37.haftadayım vajinamdan baskı hissediyorum sürekli idrara çıkıyorum. Ve karnım küçülmüş hafiflemiş gibi hissediyorum.. Bunlar belirti mi
cptrhb Bernagokhan Bence doğumun yaklaştığına belirti olabilir ama doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum bendede var aynı belirtiler 35+4 üm şuan. Göbeğin küçüldüğünü hissetmemizin sebebi aşağı inmesi diye düşünüyorum ben