Hope8 Mommy2b ben meyveleride nutellaya batırıp yiyorum 😂😂 ama artık yemicem eşime saklattırdım herşeyi yoksa yerim 😒
Mommy2b Hope8 hahahah ay bu tatlı krizlerini hiç yaşamadım hayal ederken çok şeker geliyo o yüzden o haller bana 😂 aman aman saklayın insülin direnci artmasın ☺️
Epifenomen Hope8 ay inşallah şekerin çıkmaz kuzum🙏 ben de o kadar tatlı yememe rağmen şeker yaptırdım çıkmadı inşallah sende de çıkmaz
Sevgiarf Canım benimde kızım olacak ama tatlıdan midem bulanıyordu meyve bile yiyince bulantı başlıyordu senin şekerle ilgili olabilir bence kendini tutmaya çalış çok canın istediğinde pekmez filan ye
tgctngl Hope8 hic yememek cok zor ben hic yemeden duramıyorum ama aşırıya kaçtığımı fark edince bırakmaya çalışıyorum. Allah yardımcınız olsun sizin de. Inşallah bizde şeker vs çıkmaz