Pinklovee Bugun 13+3 olduk 2li tarama yapıldı doktorum cinsiyet için biraz daha bekleyebilirsin dedi ama ben çok merak ediyorum, Varmı anlayann? 🙏😁
sue92 Erkek gibi geldi bana ama daha küçük. Bana da fün ikili taramada kız dedi ama %100 değil dedi🤰🏻
merveovunc Pinklovee bende 12. Haftada kızımın olacagını gordum 18. Haftadayım iki haftada bir kontrolumuz ama o günden beri arkasını bir döndü yüzünü bize gostermiyo😂
Pinklovee Eda_okur262627 benzeme olabilir iki oğlum var onların ultrason resminle de aynı gibi 😂 organını görmesem bende inanmazdım 😁😁
Pinklovee maria12 Ultrason resimlerinde aslında biraz belli mesela benim attığıma bakın ve Google a nub teorisi cinsiyet yazın. Benim attığım resimde onunde düz uzun birşey var bunlar kız bebeklerde oluyor dik yukarı olanlar da erkek bebek Google’a yazıp karşılaştırma yapabilirsiniz 💮🌸
Pinklovee Betu Tamam bir daha yazmıyorum teker teker zor oluyor detaylı ultrason yaptırdım canım kız bebek 😂😂
Pinklovee Kbras maria12 kızlar ben çok anlamıyorum çoğu ultrason da belli bile olmuyo o dediğim yer bende çok belli olduğu için anladım ve tahminim olsa bile soylemem doktor değiliz bişey değiliz 16haftanızda zaten öğreneceksiniz bizlere sorup ümide kapılmayın lütfen bakın benim herkes erkek yazdı kız çıktı herşey olabilir oyuzden ben anlamıyorum 💫