Kuzeyufuk Yildizzb04 ben adetim 1-2gün geçince yapmıştım evde negatif çıkmıştı 5gün geçince kan verdim gebeydim 😇 bekle bi kaç gün daha
Havagul Canım insan sabırsızlanıyor biliyorum ama bi kaç gün daha sabret varsa o zaman belli olur Allahın izniyle 🤗 ben Bi kaç gün geçti yaptım çıkmadı 6 gün geçti tekrar yaptım çıktı o bile silik çıktı
bebeklerim__ Yildizzb04 eğer normalde hiç aksamadan adet oluyorsan yap çıkabilir. Ama adet düzensizliğin varsa çıkmayabilir
hulya_sncr47 Yildizzb04 inşallah çıkar hamilesinizdir Rabbim gönlünüze göre versin bnim adetime 4 5 gün vardı pozetif çıktı şimdi 21+1 günlük hamileyim
hulya_sncr47 Yildizzb04 hadi hayırlısıyla hayırlı haberlerle bekliyoruz güzel haberinizi negatif de çıkarsa hiç üzmeyin kendinizi Rabbim ne zaman ol derse o zaman olur🤲
sevimlieyuboglu61 Yildizzb04 geç döllenme değilse, adetleriniz düzenli ise çıkar. Ben beklediğim adet günümyaptım direk çıkmıştı
Yildizzb04 hulya_sncr47 amin inşallah canım inşallah Allah razı olsun bugün çok aşırı derecede beyaz akintim var bakalim
Yildizzb04 hulya_sncr47 bı ara da böyle olmuştu adetim gecikmisti sandım ki hamileyim test yapicagim gün adet oldum şu an da korkuyorum eşim 4 gün daha bekliyo diyo hemen sevinme kararsızım ne yapacağımı da bilmiyorum
hulya_sncr47 Yildizzb04 hadi bi 4 gün daha bekleyelim inşallah Rabbim Sena da sağlıklı ve hayırlı evlatlar versin inşallahhhhhhh🤲😍🌹